touren in New South Wales - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu touren in New South Wales - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

touren in New South Wales

Door: soesma

Blijf op de hoogte en volg Neat

29 December 2010 | Australië, Campbelltown

In de ochtend zetten we de familievriendin af bij het treinstation en rijden we richting het strand. We gaan niet echt het strand op,maar Ron wil me graag laten zien hoe mooi het hier is.
Dus ik geniet van het uitzicht vanuit de achterbank van een erg luxe auto.

We rijden naar een punt waar paragliden ooit is ontstaan in Australie. Als ik ooit zal paragliden kom ik hier zeker terug, want het is er prachtig!

Op naar het Stanwellpark waar het krioelt van de mensen, net het Amsterdamse bos, maar dan wat minder bossig. We genieten van de zon en eten een frietje.

We rijden verder naar Wollongong voor een middagthee en dan is de dag alweer voorbij. We zijn terug in het huis, waar ik de honden uitlaat en tv kijk tijdens mijn avondmaaltijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 58842

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: