Wat vooraf ging aan De val - Reisverslag uit Broome, Australië van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Wat vooraf ging aan De val - Reisverslag uit Broome, Australië van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Wat vooraf ging aan De val

Door: soesma

Blijf op de hoogte en volg Neat

29 Juni 2011 | Australië, Broome

Voordat ik de val kan beschrijven lijkt het me beter te beginnen bij de gebeurtenissen die aan de val voorafgingen en bijgedragen hebben aan wat er is gebeurd.

Na deel 1 van mijn 21-daagse tour afgerond te hebben, had ik behoefte aan wat rust. Niet zozeer omdat er veel fysieke activiteit van mij vereist was tijdens de tour, noch omdat we vroeg op moesten staan, maar vooral omdat er voor mij niemand in de groep was met wie ik een klik had.

Ik was zowaar weer de jongste, hoe krijg ik het voor elkaar?! En ook al waren de mensen allemaal aardig, gezellig praten over koetjes en kalfjes zat er voor mij niet in.

Na ons afscheid waren Jo en ik de enigen uit de groep die verdergingen met het tweede gedeelte van de reis. Nu vond ik Jo nogal paniekerig en klagerig en zag het helemaal niet zitten om met haar verder te gaan. Ik hoopte dat de volgende groep leukere mensen zou brengen, maar al gauw bleek de volledig groep uit slechts vier mensen te bestaan. Vier maar! Ik vreesde dat het niet geweldig zou worden en besloot hard mijn best te doen om de goede vrede met Jo te bewaren. Ook al hadden we al een botsing gehad in de herberg, toen ze voor de zoveelste keer weer klaagde over iemand en ik er wat van zei. Nou dat beviel haar niet en zei legde haar paniekerigheid uit als beleefdheid en zei dat ze zeker niet echt gestresst was. Ik zei beleefd dat het wel zo overkwam, maar dat ik blij was dat ze uitlegde waar ze vandaan komt als ze zich zo gedraagt.
We lachten als boeren met kiespijn, omdat we waarschijnlijk allebei wisten dat we totale tegenpolen zijn, maar we de goede vrede moesten bewaren om te kunnen genieten van de volgende reis.

Wie had kunnen weten dat Jo uiteindelijk de leukste van de groep zou blijken te zijn...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 58857

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: