shop til you drop in Sydney CBD, dec 2010 - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu shop til you drop in Sydney CBD, dec 2010 - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

shop til you drop in Sydney CBD, dec 2010

Door: soesma

Blijf op de hoogte en volg Neat

27 December 2010 | Australië, Campbelltown

In de ochtend krijg ik een lift naar sydney centrum en ga op zoek naar een telefoon. De keuze is snel gemaakt. Een $69 telefoon met onbeperkt gratis sms-en.
Blij stuur ik iedereen mijn nummer toe. Dat waren dus drie mensen in totaal. haha.
In Azie was ik erg tevreden met mijn kleding, maar hier voel ik me een totale zwerver, dus de jacht op nieuwe kleding is begonnen. Helaas heb ik een dure smaak en loop ik als eerste een van de duurste winkelcentra in sydney in. Zut alors, ik ben verloren en geef veel te veel dollars uit op 1 dag!
Rond zes uur, als alle winkels sluiten, neem ik voor het eerst de trein terug naar Campbelltown. Het voelt meer aan als een metro, maar tegelijkertijd legt deze trein een grote afstand af. De rit duurt precies een uur. Met mijn nieuwe telefoon bel ik R&R en komen ze me ophalen bij het station. Lopen naar hun huis durfde ik na gisteren niet meer!
Omdat ik zo blij ben dat ik hier mag logeren bij deze geweldige mensen, wil ik graag iets voor hen doen en vraag ze mee uit eten.
Aangezien ik geen restaurants ken in de buurt, mogen de anderen iets kiezen. Het werd een thais restaurant. Een van de goedkoopste die er is, omdat ze niet wilden dat ik blut zou raken. Zo lief! Vertelde wederom voor het gemak maar niet dat ik vandaag een paar honderd dollar heb gespendeerd aan kleding. Het eten was heerlijk en ik kon het een geslaagde avond noemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 58853

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: