Boottocht naar de warmwaterbron Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Boottocht naar de warmwaterbron Tofino - Reisverslag uit Tofino, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Boottocht naar de warmwaterbron Tofino

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

22 Maart 2013 | Canada, Tofino

Hoe kan ik zo dom zijn?! Al mijn hele leven lang heb ik last van wagenziekte, dus natuurlijk is het te verwachten dat ik ziek word op een boot. Zeker een bootje dat heel laag gebouwd is en waar slechts 11 mensen in passen. Al het gember in de wereld kan me niet redden van mijn zeeziekte op de anderhalf durende boottocht naar de warmwaterbronnen in Tofino.

Wat een mooie tocht had moeten worden, is geheel verpest door het feit dat ik over de railing hang, wanhopig om normaal te ademen, me op de stille horizon te focussen en foto’s te kunnen maken. http://www.uniekdier.nl/canada/boottocht-naar-de-warmwaterbron-tofino/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 58747

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: