Victoria BC naar Tofino met Tofino Bus - Reisverslag uit Tofino, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Victoria BC naar Tofino met Tofino Bus - Reisverslag uit Tofino, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Victoria BC naar Tofino met Tofino Bus

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

21 Maart 2013 | Canada, Tofino

In mijn zoektocht naar wilde dieren op Vancouver island, struin ik op het Pacific Rim Whale festival dat toevallig deze week in volle gang is. Het festival wordt in Tofino en Ucluelet gehouden en het mooie hieraan is dat je korting krijgt op de veel te dure toers.

In de vroege ochtend loop ik automatisch naar het Greyhound busstation en koop voor $70,- een busticket. Wat een hap geld zeg! Het blijkt later dat als ik via Tofino bus had geboekt het me 5 euro’s had gescheeld.

De tocht duurt zes lange uren, met af en toe een korte onderbreking, zodat iedereen zijn benen kan strekken. Uiteindelijk kom ik 14 uur aan in het kleine dorpje, waar zo’n 2000 mensen wonen http://www.uniekdier.nl/canada/victoria-bc-naar-tofino-met-de-tofinobus/#more-2061

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 58820

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: