Victoria BC naar Tofino met Tofino Bus - Reisverslag uit Tofino, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Victoria BC naar Tofino met Tofino Bus - Reisverslag uit Tofino, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Victoria BC naar Tofino met Tofino Bus

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

21 Maart 2013 | Canada, Tofino

In mijn zoektocht naar wilde dieren op Vancouver island, struin ik op het Pacific Rim Whale festival dat toevallig deze week in volle gang is. Het festival wordt in Tofino en Ucluelet gehouden en het mooie hieraan is dat je korting krijgt op de veel te dure toers.

In de vroege ochtend loop ik automatisch naar het Greyhound busstation en koop voor $70,- een busticket. Wat een hap geld zeg! Het blijkt later dat als ik via Tofino bus had geboekt het me 5 euro’s had gescheeld.

De tocht duurt zes lange uren, met af en toe een korte onderbreking, zodat iedereen zijn benen kan strekken. Uiteindelijk kom ik 14 uur aan in het kleine dorpje, waar zo’n 2000 mensen wonen http://www.uniekdier.nl/canada/victoria-bc-naar-tofino-met-de-tofinobus/#more-2061