Liften naar Ucluelet aquarium - Reisverslag uit Tofino, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Liften naar Ucluelet aquarium - Reisverslag uit Tofino, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Liften naar Ucluelet aquarium

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

24 Maart 2013 | Canada, Tofino

Er rijden geen lokale bussen tussen de kleinere dorpjes hier, wat ik een waar gemis vind. Van Tofino naar Ucluelet is ongeveer 30-40 minuten rijden. Wil je de Tofinobus nemen, dan kost dat je $25,- De busprijzen hier zijn belachelijk hoog voor deze afstanden. De meeste mensen hier die geen auto noch fiets hebben, liften dan ook.
Het schijnt een veilige manier te zijn om op het eiland rond te reizen en ik besluit een poging te wagen. Het is de eerste keer in mijn leven dat ik langs de snelweg loop en http://www.uniekdier.nl/canada/liftend-naar-ucluelet-aquarium/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 58752

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: