Swan Lake, Saanich, Victoria BC - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Swan Lake, Saanich, Victoria BC - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Swan Lake, Saanich, Victoria BC

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

20 Maart 2013 | Canada, Vancouver

Een kolibrie! Recht voor mijn neus zie ik een kolibrie vliegend of zal ik zoemend zeggen en ik herkende het dier niet direct. Ik dacht een libel te zien, want ze hebben dezelfde grootte en de vleugels gaan zo snel heen en weer. En daar in een fractie van een seconde zie ik een snavel voorbij flitsen. http://www.uniekdier.nl/canada/swan-lake-saanich-victoria/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 58827

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: