Vancouver Canucks, ijshockey - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Vancouver Canucks, ijshockey - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Vancouver Canucks, ijshockey

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

24 Februari 2013 | Canada, Vancouver

Ijshockey, naast golf de nationale sport van Canada. Een sport die ik om deze reden wil zien. Gezien elk team in de major league zo’n 84 wedstrijden per jaar speelt, is het makkelijk een wedstrijd te zien, hetzij in het echt of op t.v. Vanwege mijn beperkte financiele middelen kies ik ervoor om het op t.v. Te kijken, want $60,- betalen vind ik echt teveel.

Samen met mijn couchsurfing gastheer kijken we de wedstrijd bij Tobys, een bar-restaurant met veel t.v’s en een groot projector scherm.

Ik snap goed dat als je met deze sport bent opgegroeid, je er wel van houden moet. Het is snel en soms nagenoeg onmogelijk om de puck bij te houden,de wedstrijd is opgedeeld in drie stukken van elk twintig minuten, dus genoeg pauzes en dan het stuk wat mij het meest verbaasde, gevechten tussen de spelers zijn toegestaan....http://www.uniekdier.nl/canada/vancouver-canucks-ijshockeyice-hockey/#more-467

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 58848

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: