Vancouver Central Library - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Vancouver Central Library - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Vancouver Central Library

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

21 Februari 2013 | Canada, Vancouver

Het is me nog te koud om echt een hele dag het park in te gaan. Zo’n zonnige dag als laatst is in de winter zeldzaam in Vancouver. Voor de rest van de week wordt er regen voorspeld. En ook al is het 6-8 graden Celsius, het voelt veel kouder door de vochtigheid. Ik bibber continu en het feit dat ik nog verkouden ben hangt hier ongetwijfeld mee samen.

Maar goed, wat moet ik dan doen? Kijkend in mijn reisboek en de vele kaarten die ik van mijn nieuwe couchsurf host heb gekregen, valt het me op dat er niet zo bar veel bezienswaardigheden in de stad zijn. Het Science Center is een optie, maar vandaag ga ik voor een gratis bezoekje aan de Centrale bibliotheek, die bekend is om zijn vorm, welke geïnspireerd is door het Colosseum in Rome....http://www.uniekdier.nl/canada/vancouver-central-library/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 58824

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: