Vancouver Central Library - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Vancouver Central Library - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Vancouver Central Library

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

21 Februari 2013 | Canada, Vancouver

Het is me nog te koud om echt een hele dag het park in te gaan. Zo’n zonnige dag als laatst is in de winter zeldzaam in Vancouver. Voor de rest van de week wordt er regen voorspeld. En ook al is het 6-8 graden Celsius, het voelt veel kouder door de vochtigheid. Ik bibber continu en het feit dat ik nog verkouden ben hangt hier ongetwijfeld mee samen.

Maar goed, wat moet ik dan doen? Kijkend in mijn reisboek en de vele kaarten die ik van mijn nieuwe couchsurf host heb gekregen, valt het me op dat er niet zo bar veel bezienswaardigheden in de stad zijn. Het Science Center is een optie, maar vandaag ga ik voor een gratis bezoekje aan de Centrale bibliotheek, die bekend is om zijn vorm, welke geïnspireerd is door het Colosseum in Rome....http://www.uniekdier.nl/canada/vancouver-central-library/