Terug in Halong Bay - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Terug in Halong Bay - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Terug in Halong Bay

Door: soesma

Blijf op de hoogte en volg Neat

20 December 2010 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vroeg in de ochtend loop ik via bekende weg naar het hostel. Aangezien de vliegveld taxi mij niet voor de deur wilde afzetten, tenzij ik belachelijk veel zou bijbetalen, besloot ik die ene kilometer te lopen. Het valt mee. Mensen doen hier altijd alsof alles zo ver weg is, maar niets is minder waar. De hitte maakt het wat onaangenaam, dat is alles.
Aangezien ik nog steeds behoefte aan wat opvrolijking heb, ga ik voor een pedicure en manicure. De eerste zaak is echter zo slecht, dat ik na de pedicure alweer wegloop. De tweede is een stuk beter en ik laat mijn haren doen en hars mijn benen bij! Heerlijk om zo verzorgd te worden.
Ik kom bij in het hostel en zoek mijn vrienden op. Ik ben zo blij om ze weer te zien. Spijt bevliegt me zeker als ik hoor hoe leuk ze het hebben gehad op hun Halong Bay toer, maar ik kan mijn beslissing om richting het zuiden te gaan niet terug draaien. Dus ik geniet van het samen nietsdoen, eten en bijkletsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1770
Totaal aantal bezoekers 58887

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: