Laatste avond uit in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Laatste avond uit in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Laatste avond uit in Hanoi

Door: soesma

Blijf op de hoogte en volg Neat

22 December 2010 | Vietnam, Hanoi

En toen waren er nog maar drie indiaantjes. Weer iemand die vertrekt richting huis. Ik vind het jammer, maar weet dat het er bijhoort.Gelukkig kun je in contact blijven via facebook. Echt een goede uitvinding!

Ik doe niet veel. Slaap een beetje, eet in het hostel en kijk films.
In de avond ga in nog eenmaal uit. We vinden een plek waar je 10 bier voor 40.000 dong kunt krijgen. Ongeveer 40cent dus! Bepaalde mensen laten zich het bier goed smaken en ik kijk geamuseerd toe.

Dan met zijn allen uit dansen. Onderweg zien we nog een vechtpartij, maar ik wil er niet naar kijken.

Het is mijn laatste avond uit hier en geniet van de gezelligheid. Helaas wordt er hierbinnen nog gewoon gerookt en heb ik het na twee uren wel gezien! Wat ben ik blij dat dit in
Nederland niet meer mag. Die stank, droge ogen, prikkende neus, gatver!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 58873

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: