Hue, citadel, dec 2010 - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Hue, citadel, dec 2010 - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Hue, citadel, dec 2010

Door: soesma

Blijf op de hoogte en volg Neat

14 December 2010 | Vietnam, Hué

Ik kan het toch niet laten om iets cultureels te ondernemen en bezoek de oude citadel, waar ik me in traditionele kleding kan laten fotograferen. Uiteraard kies ik de meest felle roze die ik kan vinden en zie er niet uit. Maar het is wel grappig.
Ondanks dat ik me suf voel, weiger ik een dutje te doen en ga op zoek naar een goed restaurant. Er schijnt een vegetarisch restaurant in de buurt te zitten. Het duurt even voor ik die gevonden heb, met dank aan het plattegrondje...Niet dus! Maar het eten is heerlijk! Nee, overheerlijk! Het eten is overal wel goed, maar de smaak hier was uitzonderlijk. Mensen zouden eens moeten weten hoeveel je kan genieten van vegetarisch eten. Deze plek bewijst hoe heerlijk het kan zijn.
In de avond ga ik weer uit naar de Brown eyes met de Duitsers, waar ik mijn Vietnamese vrienden weer tegenkom. Het is weer een groot feest. We proberen nog een paar andere tenten, maar de Brown eyes is favoriet.