Vancouver Animal Control Center - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Vancouver Animal Control Center - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Vancouver Animal Control Center

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

10 Maart 2013 | Canada, Vancouver

~ Not everyone can be a pet owner, but everyone can be a pet lover ~

Dit is het motto van het Animal control centrum in Vancouver. Klinkt goed. Het verschil met het dierenasiel is dat dit centrum enkel dieren opneemt die gevonden worden of binnengebracht door anderen, terwijl het dierenasiel zich ook bezighoudt met het uit huis halen van mishandelde dieren.


Het dierencentrum maakt op mij een hele andere indruk dan de dierenasiels. Bij aankomst hoor ik ik buiten de honden al blaffen. Er bekruipt mij een onbehaaglijk gevoel...http://www.uniekdier.nl/canada/vancouver-animal-control-center/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 58837

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: