BC SPCA dierenasiel, Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu BC SPCA dierenasiel, Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

BC SPCA dierenasiel, Vancouver

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

28 Februari 2013 | Canada, Vancouver

Enige tijd geleden heb ik me als vrijwilliger bij de SPCA aangemeld. Hierop kreeg ik het antwoord dat ze momenteel voldoende vrijwilligers hebben. Nou, dat is goed om te horen.
Toch wil ik meer weten over het asiel en ga op bezoek.

Het is mijn eerste keer in een asiel en ik ben benieuwd wat mij te wachten staat. Hoeveel dieren zullen ze hebben, wat zal hun conditie zijn en hoe lang mogen ze in het asiel blijven?

Ik meld me bij de receptie en de dame in kwestie vertelt me dat ik kan doorlopen naar de dieren vertrekken. Ze hebben hier honden, katten en knaagdieren.

Het gebouw is zo grijs en doet me enigszins aan een ziekenhuis denken wanneer ik door de gangen loop. Nerveus open ik de eerste deur, ietwat angstig op het tafereel wat zich achter deze deur zal afspelen. Het beeld van treurige, slecht uitziende dieren in kleine kooitjes doemt in mijn hoofd op...http://www.uniekdier.nl/canada/bc-spca-dierenasiel-animalshelter-vancouver/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 58853

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: