Vancouver veganisten - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu Vancouver veganisten - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neat Nonsense - WaarBenJij.nu

Vancouver veganisten

Door: Uniek Dier

Blijf op de hoogte en volg Neat

18 Februari 2013 | Canada, Vancouver

Toen ik hoorde dat dit huishouden veganistisch is was ik verrukt. Ik stelde me voor dat het zoveel fijner is als je samen een maaltijd kan maken, zonder de ander te vragen om zijn vlees of vis apart te maken. Mijn nieuwsgierigheid naar wat een veganist eet is groot.

Uiteindelijk komt het erop neer dat je vooral creatief moet zijn met de ingrediënten die je hebt. Er werd mij een stuk vers en zelfgebakken brood aangeboden met allerlei kruiden als salie enzo erin. Het was zo lekker, dat ik het droog opat!

De uitdaging van het vinden/maken van een lekkere veganistisch hap, kwam snel. Het leek me lekker om American pancakes voor het ontbijt te eten, maar dan moesten het wel pancakes zijn zonder melk en eieren.
Ik nam de uitdaging aan ...http://www.uniekdier.nl/canada/vancouver-veganisten-vegans-3/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neat

http://www.neatnonsense.com

Actief sinds 07 Aug. 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 58836

Voorgaande reizen:

15 Februari 2013 - 15 Augustus 2013

Neat Nonsense in Canada !

27 Januari 2012 - 03 Maart 2012

Filipijnen en Indonesie 2012

20 Oktober 2010 - 21 December 2011

Mijn eerste reis naar Azie

24 December 2010 - 30 November -0001

Het land van Oz

Landen bezocht: